Storytelling

Dat een carrossier deuken uit een motorkap haalt, een vastgoedontwikkelaar uitgewerkte plannen voorlegt en je dat bij een apotheek terecht kunt voor een pilletje tegen de hoofdpijn, weet iedereen. 't Zijn feiten. Waar mensen, klanten, het koud noch warm van krijgen. 

 

Maar dat die carrossier de derde generatie is die de stiel en het familiebedrijf verderzet, weet niemand.

Dat zijn vrouw meer kent van uitdeuken doordat ze jaren rondtrok met haar 2CV'ke, ook niet. 

 

De vastgoedontwikkelaar legt niet zomaar een plan voor aan geïnteresseerden. De plek waarop het vastgoedproject gebouwd wordt, heeft een emotionele betekenis voor hem. Daarom wil hij er iets uitzonderlijks van maken.

 

En die apotheker? Ze nam de beslissing om opnieuw te gaan studeren toen ze 30 was. En haar vader erg ziek. Ze wilde verschil maken. Dat wil ze nu nog steeds.

 

Het verhaal achter het bedrijf vertellen. Dat wil ik met ad astra storytelling doen.

 

Want daarmee maak je verschil.

Raak je mensen.

Bouw je een band op.

 

Voor zo'n verhalen kan je bij ad astra storytelling terecht.